Spordijalatsid, mis on toodetud 100 % ümbertöödeldud materjalidest. Kaunistatud sisuka tekstiga, mille tõlge kõlab nii: Tegutse kohe. Spordijalatsid on nööritavad. Põhiosa on toodetud ümbertöödeldud nailonist. Need spordijalatsid on suurepärane valik igapäevaks. Lihtne disain kõigi uuenduslike omadustega. Spordijalatsid on jätkusuutlikud, sest on toodetud ümbertöödeldud materjalidest.
ECOALF - sest ei ole olemas planeeti B! Ecoalf'i missiooniks on luua jätkusuutlik kaubamärk. Selle kaubamärgi tooted on valmistatud taaskasutatud materjalidest. Ecoalf kasutab loodusressursside kokkuhoidmiseks toorainena erinevaid jäätmeid, sest juba ringlusesse jõudnud materjalidest kiudude tootmiseks on vaja vähem energiat ja vett. Ecoalf'il on koostöös Upcycling the Oceans'iga käsil projekt, mille eesmärgiks on aidata kalatööstusel puhastada ookeanid mereprahist ja võtta plastjäätmed uuesti ringlusse, andes neile seeläbi uus elu. Lisateavet jätkusuutlikkuse kohta leiate siit
Eriti kerged
Tallal on tekst: Act now!
Põhikangas: 100% ümbertöödeldud nailon
Välistald: 100% kumm
Õhu läbilaskvus 10 000 g/m2/24h
Spordijalatsid on toodetud bluesign® patenteeritud kangast
PVC-vabad
Veganlikud
Päritolumaa: Hiina
Suuruste tabel
Suuruste tabel
Ecoalf /EU
UK
US
MM
40
6.5
7.5
257
41
7
8
264
42
8
9
270
43
9
10
277
44
9.5
10.75
284
45
10.5
11.5
290
46
11
12
297
Suuruste tabel on esialgne ja võib olenevalt mudelist veidi erineda. Suuruse valimisel järgi suurustabelit ja kliendi soovitusi suurusskaalal.
Informatsioon kohta ECOALF
Informatsioon kohta ECOALF
„Ecoalf on asutatud 2009. aastal. Nii kaubamärgi nimi kui kontseptsioon tekkisid peale seda, kui sündisid minu kaks poega: Alfredo ja Alvaro. Tahtsin luua tõeliselt jätkusuutliku kaubamärgi ja uskusin, et kõige jätkusuutlikum tegu on lõpetada vastutustundetu loodusvarade kasutamine ja tagada uue põlvkonna ressursid. Lahenduseks võiks olla ümbertöötlemine ja et me suudaks toota uue põlvkonna ümbertöödeldud tooteid, mille kvaliteet ja disain oleksid samal tasemel, nagu ümbertöötlemata materjalidest toodetud parimatel kaupadel.
10 aastat hiljem oli meie missioon ja visioon endine, olime sellesse investeerinud rohkem jõudu ja selgust, kui kunagi varem. Meie planeet kannatab, seepärast peame tegutsema. Kätte on jõudnud aeg võtta endale vastutus. Me usume, et meil on missioon, mis ei hõlma ainult äri. Mood on üks suurimaid tarbekaupade tööstusi maailmas ja teisel kohal reostuse tekitamise poolest. Usun, et on möödas aeg, mil mood tähendas vaid head väljanägemist.
Enam kui eales varem peab see olema tehtud õigesti, et saaksime end hästi tunda. Meil on võimalus ja vastutus tulevane ärimudel ümber mõtestada. Miski ei saa olla hullem naasmisest normaalsuse juurde. Me tahaksime jagada enda mõtteid, meetmeid ja endale võetud vastutust, mille rakendamise vajalikkuses oleme veendunud enam, kui eales varem. Olgem kõik selle otsuse osaks ja töötagem koos planeedi tuleviku nimel.“