Tekkis küsimusi?+372 6661 199

REIMA Aapa

Suuruse sobivus
üks suurus väiksem Sobib hästi üks suurus suurem
Tähelepanu, valitud toode 0.5 suuruse võrra suurem.
29,69 EUR 32,99 EUR
Tootekirjeldus

Tootekirjeldus

REIMA Aapa

Soe laste müts naturaalsest villast ja pehmest fliisist voodriga. See on suurepärane valik külmaks talveks. Toodetud meriinovillast ja on fliisist voodriga, et oleks mõnusam kanda. Kõrvade piirkonnas on põhimaterjali ja voodri vahele õmmeldud spetsiaalne tuulekindel materjal, et kaitsta laste kõrvu tuule eest.

  • Pehme, suurepäraselt temperatuuri reguleeriv meriinovill;
  • Tuule eest täiendavalt kaitstud kõrvade piirkond;
  • Välisosa on toodetud 100% villast;
  • Fliisist vooder;
  • Mütsi küljel valgust peegeldav Reima® logo;
  • Dekoratiivse tutiga.
Suuruste tabel

Suuruste tabel

Age appr. Size (head girth) cm
0-2 m 34/36
2-4 m 38/40
4-6 m 42/44
6-9 m 46
9-1.5 y 48
1.5-3 y 50
2-5 y 52
4-7 y 54
7-12 y 56
12-14 y 58
Meist REIMA

Meist REIMA

REIMAST

“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.

„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal  Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs.  1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.

50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus  Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid  50. aastatel, see tegevus end Kesk -  Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.

Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.

1970. a. – see on Enstex®  kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid.  „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.

90. a. alguses sattus  „Reima“  ja  „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk  „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks  Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord.  Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides.  Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas  „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse.  1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.   

LAPSED

Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg.  2004. aastal  peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile -  riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.

Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes  120 töötajat. 2015.a.  moodustasid  „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.

Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.  

Reima_apačia

Klientide arvamused (0)

Klientide arvamused

Sellel tootel ei ole arvustusi.


Kirjuta arvamus

REIMA Aapa

hinnang

Üldine hinnang 1 2 3 4 5 (vali)
Mugavus: 1 2 3 4 5 (vali)
Välimus: 1 2 3 4 5 (vali)
Kvaliteet: 1 2 3 4 5 (vali)

Teie arvamus

Väljendage oma arvamust selle toote kohta siin.

Küsimused saab esitada Kliendi küsimused.

Palun avaldage arvamust meie teenuste ja veebipoe kohta meie külalisteraamatus.