SUMMER SALE!
Allahindlused kuni -60%. Kiirusta, sest kaupa on piiratud koguses! Kampaania kehtib kuni 19.06.2022 (kaasa arvatud)*
Osta kohe
Tekkis küsimusi?+372 8801721

REIMA Lasku

Waterproof - VAATA ROHKEM
Suuruse sobivus
üks suurus väiksem Sobib hästi üks suurus suurem
47,96 € 59,95 €
Tootekirjeldus

Tootekirjeldus

Laste Reima keskhooaja püksid. Valmistatud ülimalt vastupidavast Reimatec materjalist, sobivad aktiivseks vaba aja veetmiseks õues. Täielikult vee- ja tuulekindel ning õhku läbilaskev.

10 000 mm waterproofness banners

Veekindlus üle 10 000 mm. Rohkem >>

Breathability at least 7000

Õhu läbilaskvuse indeks 7 000 g/m2/24h. Rohkem >>

Need klassikalised veekindlad ja õhku läbilaskvad keskhooaja lastepüksid on valmistatud eriti tugevast materjalist. Reguleeritav vöökoht, mis tagab mugavuse ja hea istuvuse. Sile polüestervooder lihtsustab riietumist. Sellel on lukuga tasku, kus saab turvaliselt hoida võtmeid.

  • Keskhooaja lastepüksid
  • Kõik õmblused on teibitud
  • Kaetud vett ja mustust hülgava kattega (BIONIC-FINISH®ECO)
  • Sile polüestervooder
  • Reguleeritav vöökoht
  • Lukuga tasku
  • Veekindlus kuni 10 000 mm
  • Õhu läbilaskvus 7000 g/m2/24 tunnis
  • Vastupidavus: rohkem kui 50 000 Martindale tsüklit
  • Koostis: 100% polüester, polüuretaankate

Hooldusjuhend: pesta eraldi, parempidi. Enne pesemist pange lukud kinni. Mitte kasutada valgendavaid osakesi sisaldavaid pesemisvahendeid. Mitte kasutada pesuloputusvahendit. Värvimuutuste vältimiseks eemaldage pesumasinast kohe pärast pesemist. Võib kuivatada kuivatis kuni +40 °C.

Waterproof

Waterproof

Nautigem vihma!  

  • REIMA hingav ja veekindel polüuretaankangas kaitseb meie lapsi vihma ja külma eest.
  • Veekindlad õmblused pakuvad veelgi rohkem kaitset.  
  • Kangas on kergesti hooldatav ja vajab vähem pesemist, seepärast kasutame vähem vett ning pesuvahendeid ja panustame nii looduse säästmisse.
  • REIMA vihmarõivad on 100% ohutud inimesele ja keskkonnale.
Soovitatav temperatuur

Soovitatav temperatuur

Kui ilm õues muutub, on väga oluline riiete kihilisus. Igal kihil on oma funktsioon.

  • Põhikiht: eemaldab niiskuse. Sünteetilised ja segatüüpi kangad eemaldavad niiskuse ja viivad selle välimistesse kihtidesse. Termoliit ja villane kangas sobivad ideaalselt põhikihiks, kuna need materjalid on täiesti hingavad ja on naha vastas väga meeldivad.
  • Keskmine kiht: lisasoojus. Kevadel piisab ühest kihist, talvel on aga vaja kanda lausa mitu keskmist kihti. Väga tähtis on, et keskmine kiht oleks piisavalt vaba, väga ümber olev keskmine kiht piirab laste liigutusi ja ei anna piisavalt sooja. Fliiskangas on eriti hea valik, kuna see on hingav ja oma soojaomaduste poolest väga sarnane villaga. Fliiskangast on lihtne hooldada, ta kuivab kiiresti. Keskmiseks kihiks sobib hästi ka vill, mis annab sooja ka siis, kui on niiske.
  • Pealmine kiht: kaitse halbade ilmastikuolude korral (vihm, tuul ja lumi). Kõige olulisem pealmise kihi funktsioon on kaitsta halva ilma eest. Soovitame valida veekindel ja hingav pealmine kiht, mis sobib suurepäraselt hea ilmaga, kui sajab või õues on märg lumi.

*Reima aksessuaaride abil saate reguleerida lihtsasti kogu riietuse soojust. Ärge unustage valida ka õiged jalanõud!

**Temperatuuritunnetus on individuaalne, seega tuleb ise otsustada, millisel temperatuuril on mugav kanda valitud pealmist kihti.

Soovitatav temperatuur sõltub sellest, mis kihte te kasutate (vt tabelit):

 

SLUOKSNIAVIMAS IR ŠILUMOS INDEKSAS (EE)

Meist REIMA

Meist REIMA

REIMAST

“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.

„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal  Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs.  1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.

50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus  Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid  50. aastatel, see tegevus end Kesk -  Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.

Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.

1970. a. – see on Enstex®  kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid.  „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.

90. a. alguses sattus  „Reima“  ja  „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk  „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks  Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord.  Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides.  Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas  „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse.  1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.   

LAPSED

Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg.  2004. aastal  peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile -  riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.

Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes  120 töötajat. 2015.a.  moodustasid  „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.

Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.  

Dizainas be pavadinimo (98)

Klientide arvamused (0)

Klientide arvamused

Sellel tootel ei ole arvustusi.


Kirjuta arvamus

REIMA Lasku

hinnang

Üldine hinnang 1 2 3 4 5 (vali)
Mugavus: 1 2 3 4 5 (vali)
Välimus: 1 2 3 4 5 (vali)
Kvaliteet: 1 2 3 4 5 (vali)

Teie arvamus

Lisage toote kohta ka kommentaar/arvamus.

Küsimused saab esitada kliendi küsimuste all.

Palun avaldage arvamust meie teenuste ja veebipoe kohta meie külalisteraamatus.