Tänan! Kaup kiiresti kohal, kvaliteet korralik, parajad ka!Marianne
2022-08-10 02:50
Tänud kiire tarne eest!! :)
Laps sai õigel ajal kummikud jalga.Marianne
2020-09-09 13:02
Smart ID küsis kasutajanime ning panga kasutajanimi ei sobibud.. ja muud mul polnud. tavaliselt kui kasutan Smart ID maksmist , pole kunagi kasutajanime vms tarvis olnud, ainult Id koodi ja pin1 ning pin2. Seetõttu ei saanud makset teostada. Ning viivituse tôttu ootasin kuni meili tuli kiri, et tasumata kaup ja siis sain valida muu vôimaluse maksmiseks ning valisin siis vanakooli meetodi ehk pangaülekanne.Pille
2020-08-29 15:55
Suur kena tänu ! Sain eelnevalt kenasti teenindajalt infot ja olen papudega väga rahul.Anneli
2020-04-23 09:10
Jäin kõigega väga rahule... Kiirelt pakk kohal (nagu lubatud) ning jalanõud, mis tellisin on suurepärased. Aitähh!!!Merily
2019-12-10 03:55
Aitäh jalatsite eest , väga ilusad.Hea , et on võimalus pakiautomaati pakk saata ,ei pea DPD kulleritega tegelema, need on ikka allapoole igasugust arvestust.Aive
2019-10-04 18:03
Качество кроссовок New Balance просто супер! Спасибо большое!Olga
2019-05-21 14:19
Olen nii sügavalt pettunud open24 teeninduses. Mõtlesin, et ei hakka halba kommentaari enne saatma kui olen nende pöördumise ära oodanud, aga kujutate ette- olen kaks e-maili saatnud ja pole nädala jooksul siiamaani vastust saanud ja nurgas seisavad ühe jala kummikud, mida kasutada ei saa ja keegi ümber ka ei vaheta. Kõige kurvem selle loo juures oli, et need said tellitud emadepäeva kingituseks ja kätte sain viimasel minutil, ehkkki tellimuse kinnituses sai lubatud varem. Kui õhtul paki avasin, et saaksin emale kingi ära pakkida, siis sees olid mõlemad kummikuid vaid ühe jala omad. Vasaku jala kummik oli puudu!
Selle tõttu ei saanudki emale emadepäevaks kinki üle anda.
Teiseks- need kaks parema jala kummikut olid mõlemad erineva kujuga (ehkki peaksid olema ju identsed)
Kolmandaks- kummikud olid visatud kilekotti, ehkki originaaltooted pannakse Crocsi poolt karpi. Kuidagi kole viis oleks neid kingituseks edasi anda,
Ja nii ma siis istungi oma kahe parema jala kummikuga- ema pole ikka oma emadepäeva kingitust kätte saanud. Enam kunagi Open24 tellida ei soovi ja mitte kellelegi ei soovita ka!Eili
2019-05-17 22:22
Kaup jõudis pakiautomaati küll päev hiljem kui lubati aga see juba rohkem kivi Omniva kapsaaeda, asi käis väga kiiresti sellele vaatamata. Kaup vastas ootustele ja kodulehel on info toote ja suuruste kohta kõik selge ja olemas . Meeldiv üllatus oli ka see, et sai pakkuda tootele ise hinna. Päris selle hinnaga ma jalatseid küll ei saanud kuid soodustuse üle oli hea meel küll. Olen tellinud mitu korda ja alati kõik super hästi ! Tellin kindlasti edaspidigi . Aitäh !Annika
2018-10-13 22:22
Hea et saadetise teekonda sai jälgida Omnivas. Aga eriti meeldis, et pakki kätte saades oli jalatsikarp pakendatud Open24 reklaamiga kaunistatud SANGADEGA kilekotti, niimoodi oli mugav pakki koduni kanda. Ülivahva lahendus!Piia
2017-12-22 11:27
Отослала пару убуви с дефектом обратно,на замену,мне вернули деньги. Я сделала заказ снова и мне прислали ту же самую пару))Nadezda
2017-12-10 00:58
Sain täna oma tellimuse kätte ning seetõttu saadeti minu e-mailile ka kiri, kus kutsuti andma tagasisidet tellitud tootele.
Muuhulgas soovin anda tagasisidet ka selle küsitluse kohta. Andke andeks, aga kas see küsitlus on tõesti mõeldud eesti keelt kõnelevatele isikutele. Mida tähendavad vastusevariandid "veel "ei"" ja "veel "jah""? Muust segasest keelekasutusest rääkimata.
Jalanõud (tellisin Toms-i papud) on proovimisel mugavad, ühtegi pikemat kõndi pole nendega veel ette võtnud. Pildi peal nägid ka natukene ilusamad välja kui tegelikkuses, kuid pole hullu midagi. Loodan, et on head ja kvaliteetsed ning peavad ikka mõne aasta vastu ka :)
Teeninduse koha pealt: kontakteerusin enne ostu sooritamist teiega ka facebookis, ning seal oli info, et vastate tavaliselt 24h tunni jooksul. Kirjutasin neljapäeval, 06.07 ning keegi ei ole mulle siiamaani facebookis vastanud ja täna on juba 11.07. Igatahes selline suhtumine jätab mulje, et te tegelikult väga ei hooli klientide küsimustest ja minu puhul jääb see ost suure tõenäosusega minu esimeseks ja ka viimaseks ostuks open24.ee -st.Kaja
2017-07-11 17:11
Open24 vastab:
Tere Kaja,
vastasime Teile e-posti.
Lugupidamisega,
Crocside valik on täiuslik ja puhkus minu jalgadel on olnud mugavalt kindlustatud. Info toodete kohta on piisav ja kaup kiiresti käes või vahetatud. Happy:)Ene
2017-05-17 21:09
Open24 vastab:
Tere.
Täname meeldiva tagasisde eest.
Ilusat päeva soovides.
Olen tellinud mitmeid kordi ja igakord väga rahule jäänud. Viimane kord sain kauba ümber vahetada väga kiiresti ja lihtsalt. Suur tänu teile!Liia
2017-03-10 13:53
Toode jõudis minuni kiirelt, suurus kahjuks ei sobinud, aga telefoniteenindaja ja kuller olid väga abivalmis ja viisakalt, toodet oli lihtne tagastada ja raha tagastati kiirelt. Kindlasti tellin uuesti.Lauren
2017-03-09 17:37
Tellisin Ten Point's saapad mis olid juba kohal järgmine päev. Nii kiiret teenindust pole siiani veel kogenud! Saabastega väga rahul ja number vastas minu jala numbrile. Väga mugavad ja hea kvaliteet! Selle lehe leidsin juhuslikult ja seega esmane tellimus. Super!!!Jaaneka
2017-02-21 18:06
Väga hea hinnaga tooted ja kiire teenindus, aitäh! Kõik sujus tõrgeteta, ka ühe toote tagastus oli mugav ja raha kanti kahe päevaga tagasi. Soovitan soojalt :)Kristiina
2016-11-22 07:46
Tere.Ma ei saa kuidagi kliendikaarti aktiveerida,ütleb et ebakorrektne kaardi number.Tiina
2016-10-09 15:39
Mul oli ebameeldiv esimene kogemus. Ma tellisin tossud ning kui ma valisin kuupäeva, süsteem pakkus mulle kolmapäeva (tellisin esmaspäeval), aeg oli võimalik valika ka. Valisin kuupäeva, aega, mis mulle väga sobis, sest mul oli vaba päev ja planeerisin juba oma päeva. Kuller pidi tulema päeva esimesel poolel, aga ta ei tulnud ja mittekeegi mulle ei helistanud ja ei teavitanud mind, et mu pakk ei jõua sel päeval kohale. Helistasin ise firmasse. Neiu, kes võttis vastu, üldse ei saanud mulle normaalselt vastata. Lõpuks ta ütles, et pakk tuleb neljapäeval ja ma palusin teda aadressi muuta. Nii neljapäeval sain SMS-i, et kuller tuleb 10:40-11:40 vahel. Mul kommentaaris oli kirjutatud helistada 30 min ennem kohale jõudmist. Esiteks, kuller käis mu kodus (aga aadress oli juba teine), teiseks ta ei ole isegi helistanud. Mul vedas, mu õde oli kodu lähedal ning küsis, kas see pakk on mulle. Kuller, ei küsinud isegi dokumenti ja andis talle paki. Kuidas niimoodi? Olen väga pettunud. Tossud ei ole veel näinud, aga loodan, et nendega on kõik korras!Anna
2016-09-22 14:52
Open24 vastab:
Tere.
Vabandame ebamugavuste pärast. Soovime informeerida, et meie poolt on DPD kullerfirmale informatsioon edastatud sarnaste olukordade vältimiseks.
Laps sai õigel ajal kummikud jalga. Marianne 2020-09-09 13:02
Selle tõttu ei saanudki emale emadepäevaks kinki üle anda.
Teiseks- need kaks parema jala kummikut olid mõlemad erineva kujuga (ehkki peaksid olema ju identsed)
Kolmandaks- kummikud olid visatud kilekotti, ehkki originaaltooted pannakse Crocsi poolt karpi. Kuidagi kole viis oleks neid kingituseks edasi anda,
Ja nii ma siis istungi oma kahe parema jala kummikuga- ema pole ikka oma emadepäeva kingitust kätte saanud. Enam kunagi Open24 tellida ei soovi ja mitte kellelegi ei soovita ka! Eili 2019-05-17 22:22
Tere,
täname meeldiva tagasiside eest.
Здравствуйте,
Напишите пожалуйста для нас письмо teenindus@open24.ee.
Muuhulgas soovin anda tagasisidet ka selle küsitluse kohta. Andke andeks, aga kas see küsitlus on tõesti mõeldud eesti keelt kõnelevatele isikutele. Mida tähendavad vastusevariandid "veel "ei"" ja "veel "jah""? Muust segasest keelekasutusest rääkimata.
Jalanõud (tellisin Toms-i papud) on proovimisel mugavad, ühtegi pikemat kõndi pole nendega veel ette võtnud. Pildi peal nägid ka natukene ilusamad välja kui tegelikkuses, kuid pole hullu midagi. Loodan, et on head ja kvaliteetsed ning peavad ikka mõne aasta vastu ka :)
Teeninduse koha pealt: kontakteerusin enne ostu sooritamist teiega ka facebookis, ning seal oli info, et vastate tavaliselt 24h tunni jooksul. Kirjutasin neljapäeval, 06.07 ning keegi ei ole mulle siiamaani facebookis vastanud ja täna on juba 11.07. Igatahes selline suhtumine jätab mulje, et te tegelikult väga ei hooli klientide küsimustest ja minu puhul jääb see ost suure tõenäosusega minu esimeseks ja ka viimaseks ostuks open24.ee -st. Kaja 2017-07-11 17:11
Tere Kaja,
vastasime Teile e-posti.
Lugupidamisega,
Tere.
Täname meeldiva tagasisde eest.
Ilusat päeva soovides.
Tere,
edastage meile palun kliendikaardi number teenindus@open24.ee.
Tere.
Vabandame ebamugavuste pärast. Soovime informeerida, et meie poolt on DPD kullerfirmale informatsioon edastatud sarnaste olukordade vältimiseks.
Kõike head soovides.