MID-SEASON SALE! ALLAHINDLUSED KUNI -40%!*
*Soodustused kehtivad kuni 23.06.2023. Allahindlus on võrreldes tootja soovitatud jaehinnaga.
Tekkis küsimusi?+372 8801721

Külastajate raamat

Teie arvamus

Kirjuta arvamus

Kui Te soovite küsida küsimust, palun kirjutage järgneva sisse Külastajate küsimused.

Te saate e-maili kui Open24 on teie postitusele vastanud


Külastajates arvamused

Tänan! Kaup kiiresti kohal, kvaliteet korralik, parajad ka!
Tänud kiire tarne eest!! :)
Laps sai õigel ajal kummikud jalga.
Smart ID küsis kasutajanime ning panga kasutajanimi ei sobibud.. ja muud mul polnud. tavaliselt kui kasutan Smart ID maksmist , pole kunagi kasutajanime vms tarvis olnud, ainult Id koodi ja pin1 ning pin2. Seetõttu ei saanud makset teostada. Ning viivituse tôttu ootasin kuni meili tuli kiri, et tasumata kaup ja siis sain valida muu vôimaluse maksmiseks ning valisin siis vanakooli meetodi ehk pangaülekanne.
Suur kena tänu ! Sain eelnevalt kenasti teenindajalt infot ja olen papudega väga rahul.
Jäin kõigega väga rahule... Kiirelt pakk kohal (nagu lubatud) ning jalanõud, mis tellisin on suurepärased. Aitähh!!!
Aitäh jalatsite eest , väga ilusad.Hea , et on võimalus pakiautomaati pakk saata ,ei pea DPD kulleritega tegelema, need on ikka allapoole igasugust arvestust.
Качество кроссовок New Balance просто супер! Спасибо большое!
Olen nii sügavalt pettunud open24 teeninduses. Mõtlesin, et ei hakka halba kommentaari enne saatma kui olen nende pöördumise ära oodanud, aga kujutate ette- olen kaks e-maili saatnud ja pole nädala jooksul siiamaani vastust saanud ja nurgas seisavad ühe jala kummikud, mida kasutada ei saa ja keegi ümber ka ei vaheta. Kõige kurvem selle loo juures oli, et need said tellitud emadepäeva kingituseks ja kätte sain viimasel minutil, ehkkki tellimuse kinnituses sai lubatud varem. Kui õhtul paki avasin, et saaksin emale kingi ära pakkida, siis sees olid mõlemad kummikuid vaid ühe jala omad. Vasaku jala kummik oli puudu!
Selle tõttu ei saanudki emale emadepäevaks kinki üle anda.

Teiseks- need kaks parema jala kummikut olid mõlemad erineva kujuga (ehkki peaksid olema ju identsed)
Kolmandaks- kummikud olid visatud kilekotti, ehkki originaaltooted pannakse Crocsi poolt karpi. Kuidagi kole viis oleks neid kingituseks edasi anda,

Ja nii ma siis istungi oma kahe parema jala kummikuga- ema pole ikka oma emadepäeva kingitust kätte saanud. Enam kunagi Open24 tellida ei soovi ja mitte kellelegi ei soovita ka!
Kaup jõudis pakiautomaati küll päev hiljem kui lubati aga see juba rohkem kivi Omniva kapsaaeda, asi käis väga kiiresti sellele vaatamata. Kaup vastas ootustele ja kodulehel on info toote ja suuruste kohta kõik selge ja olemas . Meeldiv üllatus oli ka see, et sai pakkuda tootele ise hinna. Päris selle hinnaga ma jalatseid küll ei saanud kuid soodustuse üle oli hea meel küll. Olen tellinud mitu korda ja alati kõik super hästi ! Tellin kindlasti edaspidigi . Aitäh !
Open24 vastab:

Tere, 

täname meeldiva tagasiside eest.

 

supeeeeer! spasibo!
Hea et saadetise teekonda sai jälgida Omnivas. Aga eriti meeldis, et pakki kätte saades oli jalatsikarp pakendatud Open24 reklaamiga kaunistatud SANGADEGA kilekotti, niimoodi oli mugav pakki koduni kanda. Ülivahva lahendus!
Отослала пару убуви с дефектом обратно,на замену,мне вернули деньги. Я сделала заказ снова и мне прислали ту же самую пару))
Open24 vastab:

Здравствуйте,

Напишите пожалуйста для нас письмо teenindus@open24.ee

Sain täna oma tellimuse kätte ning seetõttu saadeti minu e-mailile ka kiri, kus kutsuti andma tagasisidet tellitud tootele.
Muuhulgas soovin anda tagasisidet ka selle küsitluse kohta. Andke andeks, aga kas see küsitlus on tõesti mõeldud eesti keelt kõnelevatele isikutele. Mida tähendavad vastusevariandid "veel "ei"" ja "veel "jah""? Muust segasest keelekasutusest rääkimata.
Jalanõud (tellisin Toms-i papud) on proovimisel mugavad, ühtegi pikemat kõndi pole nendega veel ette võtnud. Pildi peal nägid ka natukene ilusamad välja kui tegelikkuses, kuid pole hullu midagi. Loodan, et on head ja kvaliteetsed ning peavad ikka mõne aasta vastu ka :)
Teeninduse koha pealt: kontakteerusin enne ostu sooritamist teiega ka facebookis, ning seal oli info, et vastate tavaliselt 24h tunni jooksul. Kirjutasin neljapäeval, 06.07 ning keegi ei ole mulle siiamaani facebookis vastanud ja täna on juba 11.07. Igatahes selline suhtumine jätab mulje, et te tegelikult väga ei hooli klientide küsimustest ja minu puhul jääb see ost suure tõenäosusega minu esimeseks ja ka viimaseks ostuks open24.ee -st.
Open24 vastab:

Tere Kaja, 

vastasime Teile e-posti.

Lugupidamisega,

Crocside valik on täiuslik ja puhkus minu jalgadel on olnud mugavalt kindlustatud. Info toodete kohta on piisav ja kaup kiiresti käes või vahetatud. Happy:)
Open24 vastab:

Tere.

Täname meeldiva tagasisde eest.

Ilusat päeva soovides.

Olen tellinud mitmeid kordi ja igakord väga rahule jäänud. Viimane kord sain kauba ümber vahetada väga kiiresti ja lihtsalt. Suur tänu teile!
Toode jõudis minuni kiirelt, suurus kahjuks ei sobinud, aga telefoniteenindaja ja kuller olid väga abivalmis ja viisakalt, toodet oli lihtne tagastada ja raha tagastati kiirelt. Kindlasti tellin uuesti.
Tellisin Ten Point's saapad mis olid juba kohal järgmine päev. Nii kiiret teenindust pole siiani veel kogenud! Saabastega väga rahul ja number vastas minu jala numbrile. Väga mugavad ja hea kvaliteet! Selle lehe leidsin juhuslikult ja seega esmane tellimus. Super!!!
Väga hea hinnaga tooted ja kiire teenindus, aitäh! Kõik sujus tõrgeteta, ka ühe toote tagastus oli mugav ja raha kanti kahe päevaga tagasi. Soovitan soojalt :)
Tere.Ma ei saa kuidagi kliendikaarti aktiveerida,ütleb et ebakorrektne kaardi number.
Open24 vastab:

Tere, 

 

edastage meile palun kliendikaardi number  teenindus@open24.ee.

 

 

Mul oli ebameeldiv esimene kogemus. Ma tellisin tossud ning kui ma valisin kuupäeva, süsteem pakkus mulle kolmapäeva (tellisin esmaspäeval), aeg oli võimalik valika ka. Valisin kuupäeva, aega, mis mulle väga sobis, sest mul oli vaba päev ja planeerisin juba oma päeva. Kuller pidi tulema päeva esimesel poolel, aga ta ei tulnud ja mittekeegi mulle ei helistanud ja ei teavitanud mind, et mu pakk ei jõua sel päeval kohale. Helistasin ise firmasse. Neiu, kes võttis vastu, üldse ei saanud mulle normaalselt vastata. Lõpuks ta ütles, et pakk tuleb neljapäeval ja ma palusin teda aadressi muuta. Nii neljapäeval sain SMS-i, et kuller tuleb 10:40-11:40 vahel. Mul kommentaaris oli kirjutatud helistada 30 min ennem kohale jõudmist. Esiteks, kuller käis mu kodus (aga aadress oli juba teine), teiseks ta ei ole isegi helistanud. Mul vedas, mu õde oli kodu lähedal ning küsis, kas see pakk on mulle. Kuller, ei küsinud isegi dokumenti ja andis talle paki. Kuidas niimoodi? Olen väga pettunud. Tossud ei ole veel näinud, aga loodan, et nendega on kõik korras!
Open24 vastab:

Tere.

 

Vabandame ebamugavuste pärast. Soovime informeerida, et meie poolt on DPD kullerfirmale informatsioon edastatud sarnaste olukordade vältimiseks.

Kõike head soovides.

 

1 2 3 4 5 6