Tekkis küsimusi?+372 6661 199

Kuidas valida suviseid jalanõusid?

2015-07-16

Kuidas valida suviseid jalanõusid?

Valik on suur, kuid valida on raske – saage teada mille järgi on kõige mõistlikum valida suviseid jalanõudisd.

Kui kraadiklaas näitab rohkem, kui 25 kraadi sooja, tekib meil uus probleem – kuidas valida sobilikud jalanõud. Loomulik, et kõrge temperatuuriga peaksid jalanõud vastama meie eluviisile ja oludele. Rihmikutega on küll jahedam, kuid tihti ebamugav ja spordijalanõud on tavaliselt mugavad, kuid tekib higistamise probleem. Milliseid jalanõusid siis sellisel juhul valida?

Plätud – mugav, kuid ei ole alati kasulikud

Kui soojad ilmad saabuvad märkame järjest rohkem inimesi kandmas plätusid. See on eriti mugav variant soojal hooajal, kuna jalad jäävad värskeks, kuid on üks „aga“ – ortopeedid ei soovita plätusid kanda terve päev. Kõndides plätusid jalgade lihased pingutavad pidevalt, et plätud ei kukuks jalast maha ja jalad väsivad palju kiiremini ära. Selle pärast võib pidev plätude kandmine olla jalgadele kahjulik. On muidugi ka erandeid – näiteks Crocs jalanõud, millel on kannarihm, mille abil püsivad jalanõud hästi jalas ja ei väsita jalgade lihaseid.

Suvel on parimad jalanõud - rihmikud

Avalikud rihmikud lubavad jalgadel hingata, ei väsita jalgu, ei takista liigutusi ja sellepärast võib neid pidada parimateks jalanõudeks suvise ilmaga. Plätudest erinevalt, ei väsita rihmikud meie lihaseid ja nende kandmisest ei ole negatiivseid tagajärgi. Selle pärast head, mugavad ja kvaliteetsed plätud tagavad komforti ja mugavust reisides või isegi aktiivselt veetes aega.

Spordijalanõud aktiivsetele reisijatele

Neile, kellele meeldib aktiivne ajaveetmine parim valik on spordijalanõud. Soojal hooajal peab valima sobilikud aktiivseks ajaveetmiseks mõeldud jalanõud, kuna kõrge õhutemperatuuriga jalgade higistamine saab eriti aktiivseks ja see võib tekitada ebamugavust. Ainult kvaliteetsed, naturaalsetest materjalidest tehtud, hingavad hea tallaga spordijalanõud ei tekita ebamugavust ja ei väsita jalgu.

Paljajalu – ainult muru ja liiva peal

Kuigi kuuma ilmaga on eriti mõnus kõndida paljajalu, peab teadma paar asja. Esiteks, kõndimine paljajalu kõva pinna peal võib teha Teie jalgadele haiged – näiteks võivad tekkida villid ja valu. Kõndimine paljajalu kõva pinna peal võib põhjustada ka tallavõlvide deformatsiooni. Selle tõttu soovitavad ortopeedid mitte kõndida kõval pinnal paljajalu ja jalanõusid mitte kanda ainult muru ja liiva peal kõndides.

Nors esant karštam orui itin malonu prasieiti basomis, svarbu žinoti keletą dalykų. Visų pirma, vaikščiojimas basomis kietu paviršiumi gali atnešti ne itin malonias pasėkmes Jūsų pėdoms, pavyzdžiui, nuospaudas bei skausmus. Taip pat vaikščiojimas basomis kojomis ant kieto grindinio gali paskatinti skersinio pėdos skliauto plokštėjimą. Dėl šių priežasčių ortopedai ragina vengti vaikščiojimo basomis kietu paviršiumi - jokios avalynės geriau neavėti tik ant žolės ir smėlio.