Pakutavate teenuste kõrge kvaliteedi tagamiseks kasutatakse open24.ee veebilehel küpsiseid. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA", nõustute Open24 küpsiste poliitikaga
Oya spordipluus on valmistatud 52% LENZING™ ECOVERO™ materjalist ja 39% ümbertöödeldud polüestrist. LENZING™ ECOVERO™ on jätkusuutlik ja biolagunev viskooskiud, mis on saadud vastutustundlikult majandatud metsadest pärit puidutselluloosist. Ümbertöödeldud polüester pärineb kasutatud plastpudelitest. Mugav dressipluus, mis sobib ideaalselt igapäevaseks kandmiseks.
Põhikangas: 39% ümbertöödeldud polüester/52% LENZING ECOVERO/9% SPANDEX
Laiema lõikega
Ümar kaelus
Raglaanvarrukad
Külgpilud
Ecoalf logo varrukal
Vegan
Jätkusuutlikkuse aruanne
44,48 kasutatud veekogus liitrites
24% säästetud liitrite %
4,4 kasutatud Co2-ekvivalent, kg
41% säästetud CO2-ekvivalendi %
26 inimese turvaline töö ja mugavam elu
+17 protsessi kavandamisest kuni müügini eetiliselt valmistatud tootes
13560 km pühendunud jätkusuutlikkusele
NAISTE MÕÕTMISTE JUHEND | ||||||
XS | S | M | L | XL | XXL | |
Rindkere | 82 | 87 | 92 | 97 | 102 | 107 |
Vöökoht | 62 | 67 | 72 | 77 | 82 | 87 |
Puusa | 89 | 94 | 99 | 104 | 109 | 114 |
NAISTE TÄHTNUMBRILISED EKVIVALENDID | ||||||
ECOALF | SUURUS | EU | UK | US | FR | IT |
34 | XS | 34 | 6 | 4 | 34 | 36 |
36 | S | 36 | 8 | 6 | 36 | 38 |
38 | M | 38 | 10 | 8 | 38 | 40 |
40 | 40 | 12 | 10 | 40 | 42 | |
42 | L | 42 | 14 | 12 | 42 | 44 |
44 | 44 | 16 | 14 | 44 | 46 | |
46 | XL | 46 | 18 | 16 | 46 | 48 |
48 | XXL | 48 | 20 | 18 | 48 | 50 |
„Ecoalf on asutatud 2009. aastal. Nii kaubamärgi nimi kui kontseptsioon tekkisid peale seda, kui sündisid minu kaks poega: Alfredo ja Alvaro. Tahtsin luua tõeliselt jätkusuutliku kaubamärgi ja uskusin, et kõige jätkusuutlikum tegu on lõpetada vastutustundetu loodusvarade kasutamine ja tagada uue põlvkonna ressursid. Lahenduseks võiks olla ümbertöötlemine ja et me suudaks toota uue põlvkonna ümbertöödeldud tooteid, mille kvaliteet ja disain oleksid samal tasemel, nagu ümbertöötlemata materjalidest toodetud parimatel kaupadel.
10 aastat hiljem oli meie missioon ja visioon endine, olime sellesse investeerinud rohkem jõudu ja selgust, kui kunagi varem. Meie planeet kannatab, seepärast peame tegutsema. Kätte on jõudnud aeg võtta endale vastutus. Me usume, et meil on missioon, mis ei hõlma ainult äri. Mood on üks suurimaid tarbekaupade tööstusi maailmas ja teisel kohal reostuse tekitamise poolest. Usun, et on möödas aeg, mil mood tähendas vaid head väljanägemist.
Enam kui eales varem peab see olema tehtud õigesti, et saaksime end hästi tunda. Meil on võimalus ja vastutus tulevane ärimudel ümber mõtestada. Miski ei saa olla hullem naasmisest normaalsuse juurde. Me tahaksime jagada enda mõtteid, meetmeid ja endale võetud vastutust, mille rakendamise vajalikkuses oleme veendunud enam, kui eales varem. Olgem kõik selle otsuse osaks ja töötagem koos planeedi tuleviku nimel.“
Armastus ja kiindumus,
Šis produktas neturi klientų atsiliepimų.