Pakutavate teenuste kõrge kvaliteedi tagamiseks kasutatakse open24.ee veebilehel küpsiseid. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA", nõustute Open24 küpsiste poliitikaga
Stiilne pikk talvejope 100% ümbertöödeldud materjalidest valmistatud sulevoodrilaadse voodriga. Vetthülgav ja soe jope on eemaldatava kunstkarusnahast äärega kapuutsiga. Keha järgi mudel.
Moodne laste talvine sulejope on keha järgi lõikega ning tavapärasest veidi pikem. Reima jope on porihülgava pinnaga ning sulevoodrilaadse ümbertöödeldud materjalist voodriga, seega on see nii soe kui ka kergesti hooldatav – vajaduse korral kuivatis kuivatatav. Sileda voodriga jopet on lihtne lapsele selga panna ning see on mugav ka teiste rõivaste all kandes. Eralduv kapuuts kaitseb jaheda tuule eest ning on ka ohutu – see on kinnitatud trukkidega, mis avanevad kapuutsi takerdumise korral kergesti. Laste soe jope sobib igaks talveilmaks, ent kapuutsi kunstkarusnahkne serv on eemaldatav, kui soovite vähem põhjamaist stiili.
Põhimaterjal: 40% polüamiidi, polüuretaankattega, 60% ümbertöödeldud polüamiidi. Voodri materjal: 55% ümbertöödeldud polüestrit, 45% polüestrit. Soojustus: 100% ümbertöödeldud repreve-polüestrit.
Peske eraldi tagurpidi keeratuna. Eemaldage kapuutsilt enne pessupanekut kunstkarusnahast serv. Tõmmake lukud kinni. Ärge kasutage valgendusaineid sisaldavaid pesuvahendeid. Ärge kasutage pesupehmendit. Võtke tuulejakk pärast pesuprogrammi lõppu masinast välja, et vältida selle värvi muutumist. Kuivatage toatemperatuuril.
Päritoluriik: Hiina / Itaalia / India / Vietnam.
Nautigem vihma!
REIMAST
“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.
„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs. 1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.
50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid 50. aastatel, see tegevus end Kesk - Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.
Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.
1970. a. – see on Enstex® kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid. „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.
90. a. alguses sattus „Reima“ ja „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord. Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides. Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse. 1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.
LAPSED
Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg. 2004. aastal peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile - riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.
Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes 120 töötajat. 2015.a. moodustasid „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.
Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.
Šis produktas neturi klientų atsiliepimų.