Tekkis küsimusi?+372 8801721

REIMA Pello

Suuruse sobivus
üks suurus väiksem Sobib hästi üks suurus suurem
Tähelepanu, valitud toode 0.5 suuruse võrra väiksem.
179,95 €
Tootekirjeldus

Tootekirjeldus

Mugavad püksid lastele, funktsionaalsete detailidega, talispordi harrastamiseks. Veekindlad ja õhku läbilaskvad.

Need tuule- ja veekindlad püksid on valmistatud vastupidavast kõrgtehnoloogilisest high-tech materjalist, mis mitte ainult ei lase kehal hingata, vaid tõrjub ka mustust. Kõik õmblused on teibitud, sääreotsad on lumetõketega. Tänu pehmele polüestervoodrile on neid pükse mugav kanda ja jalga panna. Praktilised detailid, nagu helkurdetailid ja küljetaskud.

  • Püksid lastele
  • Kõik õmblused on teibitud.
  • Vastupidavad tugevdused püksisääre allosas
  • Kangas, mis on vastupidav mustusele ja fluori mittesisaldavale veele (BIONIC-FINISH®ECO)
  • Sile polüestervooder
  • Lumetõketega püksisäärte otstes
  • Lukkudega taskud
  • Pealisriie: 100% polüester, polüuretaankate
  • Tugevdused: 100% polüester, polüuretaanist lamineerimine
  • Vooder: 100% polüester

Hooldusjuhend: Pesta eraldi, parempidi. Enne pesemist panna kinni kõik tõmblukud ja kinnitada takjakinnitused. Mitte kasutada valgendavaid osakesi sisaldavaid pesemisvahendeid. Mitte kasutada kangapehmendajat. Pärast pesemist võtke riietusese pesumasinast välja, et vältida värvimuutust. Kuivatada toatemperatuuril.

Meist REIMA

Meist REIMA

REIMAST

“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.

„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal  Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs.  1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.

50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus  Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid  50. aastatel, see tegevus end Kesk -  Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.

Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.

1970. a. – see on Enstex®  kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid.  „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.

90. a. alguses sattus  „Reima“  ja  „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk  „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks  Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord.  Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides.  Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas  „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse.  1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.   

LAPSED

Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg.  2004. aastal  peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile -  riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.

Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes  120 töötajat. 2015.a.  moodustasid  „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.

Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.  

Dizainas be pavadinimo (98)

Klientide arvamused (0)

Klientide arvamused

Sellel tootel ei ole arvustusi.


Kirjuta arvamus

REIMA Pello

hinnang

Üldine hinnang 1 2 3 4 5 (vali)
Mugavus: 1 2 3 4 5 (vali)
Välimus: 1 2 3 4 5 (vali)
Kvaliteet: 1 2 3 4 5 (vali)

Suuruse sobivus

Kui te olete seda mudelit proovinud, siis palun hinnake, kuidas proovitud suurus sobib sellega, mida te tavaliselt kannate

Teie arvamus

Lisage toote kohta ka kommentaar/arvamus.

Küsimused saab esitada kliendi küsimuste all.

Palun avaldage arvamust meie teenuste ja veebipoe kohta meie külalisteraamatus.