Pakutavate teenuste kõrge kvaliteedi tagamiseks kasutatakse open24.ee veebilehel küpsiseid (cookies). Klikkides "NÕUSTUN" või jätkates meie veebilehe lehitsemist nõustute open24.ee küpsiste kasutamise poliitikaga. Nõustun
Mugavast elastsest materjalist ja kõrge UV-kaitsega jahutav T-särk.
See venivast, kiiresti kuivavast ja hingavast trikookangast valmistatud laste T-särk sobib lastele palava ilmaga kogu päevaks õues viibimiseks. See kergesti hooldatav särk sobib ideaalselt ka kehakasvatustundide ajaks! Reima Xylitol Cool materjal tekitab naha jahutava tunde, langetades naha pinnatemperatuuri 1-3 kraadi võrra!
Hooldamine: pesta eraldi väljastpoolt. Enne pesemist tõmmake kinni tõmblukk. Mitte kasutada pleegitusaineid sisaldavaid pesemisvahendeid. Mitte kasutada riide pehmendusaineid. Otsekohe peale pesemist võtke pesumasinast välja, et vältida värvi muutusi. Kuivatada toatemperatuuril.
Päritolumaa: Hiina / Itaalia / India / Vietnam.
NAUTIGE LÕBUSTUSI PÄIKESE KÄES!
MIKS PEAB HOOLITSEMA KAITSE EEST?
Xylitol
Aktiivsetel elavatel lastel kuuma ilmaga õues mängimiseks on vaja sobivaid riideid! Reima on arendanud Xylitol Cool riiete kollektsiooni, mis sobivad lastele kuumadel suvepäevadel õues mängimiseks, et lapsed oleks rahulikud ja neil oleks mugav. Ksülitool algselt töötati välja Soomes, suhkruasendajana kasutamiseks närimiskummides ja maiustustes, kuid aja jooksul selgus, et ökoloogilist ksülitooli saab kasutada peale selle veel mittetoksiliseks riietusesemete viimistlemiseks, mis jahutavad keha 1-3 kraadi võrra.
Reima® kombinesoonidesse on jäetud veidi kasvuruumi (umbes 6 cm). Kui Teie lapse kasv on sügisel 104 cm lähedane ja laps on keskmise kehaehitusega, siis peaks 104 suurune kombinesoon sobima talle talvel suurepäraselt. Kuid teades, et laps kasvab vahel väga kiiresti, pole vale valida ka suurema numbri.
Vanus kuudes (k.) ja aastates (a.) | 1 a. | 1.5 a. | 2 a. | 3 a. | 4 a. |
Pikkus (cm) (A) | 80 | 86 | 92 | 98 | 104 |
Rinnaümbermõõt (B) | 50.5 | 52 | 54 | 56 | 58 |
Taljeümbermõõt C | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 |
Puusaümbermõõt (D) | 56 | 57 | 58 | 60 | 62 |
Õlg+käsi (E) | 34.9 | 38.1 | 40.6 | 43.1 | 45.6 |
Jala sisekülg (F) | 30 | 33.5 | 37 | 40.5 | 44 |
Jala väliskülg (G) | 48.5 | 52 | 56 | 60 | 63 |
Vanus kuudes (k.) ja aastates (a.) | 5 a. | 6 a. | 7 a. | 8 a. | 9 a. |
Pikkus (cm) (A) | 110 | 116 | 122 | 128 | 134 |
Rinnaümbermõõt (B) | 60 | 62 | 64 | 66 | 69 |
Taljeümbermõõt C | 56 | 57 | 58 | 60 | 62 |
Puusaümbermõõt (D) | 64 | 66 | 68 | 70 | 72 |
Õlg+käsi (E) | 48.3 | 51 | 53.7 | 56.4 | 59,6 |
Jala sisekülg (F) | 47.5 | 51 | 54.5 | 58 | 61,5 |
Jala väliskülg (G) | 67 | 71 | 75 | 79 | 83 |
Vanus kuudes (k.) ja aastates (a.) | 10 a. | 11 a. | 12 a. | 13 a. | 14 a. |
Pikkus (cm) (A) | 140 | 146 | 152 | 158 | 164 |
Rinnaümbermõõt (B) | 72 | 75 | 78 | 81 | 84 |
Taljeümbermõõt C | 64 | 66 | 68 | 70 | 72 |
Puusaümbermõõt (D) | 75 | 78 | 81 | 84 | 87 |
Õlg+käsi (E) | 62,8 | 65,7 | 68,6 | 71,6 | 74,6 |
Jala sisekülg (F) | 65 | 68,5 | 71,5 | 74,5 | 77,5 |
Jala väliskülg (G) | 87,2 | 91,4 | 95,1 | 98,8 | 102,5 |
REIMAST
“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.
„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs. 1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.
50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid 50. aastatel, see tegevus end Kesk - Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.
Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.
1970. a. – see on Enstex® kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid. „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.
90. a. alguses sattus „Reima“ ja „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord. Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides. Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse. 1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.
LAPSED
Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg. 2004. aastal peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile - riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.
Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes 120 töötajat. 2015.a. moodustasid „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.
Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.
Sellel tootel ei ole arvustusi.