



















Teave küpsiste kohta
Meie veebileht kasutab küpsiseid veebilehe funktsionaalsuse, veebilehe jõudluse, analüüsi, isikupärastatud sisu ja reklaamide jaoks. Klõpsates "NÕUSTUN KÕIGI KÜPSISEGA" nõustute sellise kasutuse ja teabe jagamisega meie partneritega. Saate rohkem teavet meie küpsiste kasutamise ja partnerite kohta ning samuti saate oma nõusolekut muuta küpsiste poliitikaga.
Laulja ja laulukirjutaja Lewis Capaldi esitleb seni julgeimat HEYDUDE kampaaniat.
|
HEYDUDE, ülemaailmne vabaajajalatsite kaubamärk, mis on tuntud oma mugavuse ja stiili poolest, teeb koostööd Suurbritannia edetabelite tippu jõudnud Lewis Capaldi, esitades seni kõige julgemat ülemaailmset kampaaniat HEYDUDE Country. See kampaania algab koos Capaldi erakordse lavale naasmisega ning peegeldab tema ehedat huumori, siiruse ja tunnete kooslust. Täiuslikult HEYDUDE lähenemist kajastades kehastab Capaldi elustiili, kus mugavus tähendab palju enamat kui vaid see, mida me kanname – see on enesekindlus, lihtsus ja julgus olla iseenda moodi. HEYDUDE Country – see ei ole geograafiline koht maailma kaardil, vaid seisund. Mõtteviis, mis põhineb eneseväljendusel, autentsusel ja iseendaks olemisel. See kampaania tähistab uut kultuurilist hetke, kus see, kuidas sa end tunned, on sama tähtis kui see, kuidas sa välja näed. |
|
HEYDUDE, ülemaailmne vabaajajalatsite kaubamärk, mis on tuntud oma võime poolest ühendada igas jalanõumudelis isikupärane stiil ja mugavus, esitleb tuntud lauljat ja laulukirjutajat Lewis Capaldi kui uut brändisaadikut globaalses kampaanias HEYDUDE Country. Pärast muljetavaldavat tagasitulekut Glastonbury festivali lavale, uue hiti Survive ilmumist ja vahetult enne välja müüdud tuuri, kehastab Capaldi – tuntud oma avatuse, huumorimeele ja aktiivse suhtumisega vaimsesse tervisesse – suurepäraselt HEYDUDE ülemaailmset liikumist, mis julgustab eneseväljendust, mugavust ja julgust olla iseenda moodi. HEYDUDE Country kampaania peegeldab kasvava brändi fännide kogukonna vaimu ja kutsub uusi inimesi kogema HEYDUDE’i läbi kaasahaaravate lugude ja päriseluliste hetkede. Eesmärk on luua kogukond, ühendus ja inspireerida inimesi olema võimalikult autentsed. Sest HEYDUDE Country ei ole koht – see on seisund. Koostöö Capaldi algab eksklusiivse videoklipiga, mis võimaldab heita pilgu tema teekonnale lähemalt. Alates kuulsuse survest kuni tõeliste väärtuste avastamiseni – selles videos on jäädvustatud siirad hetked, avameelsed kogemused ja Capaldile omane huumor. Selle sisu on see, kuidas Capaldi leidis oma HEYDUDE Country versiooni – mitte koha, vaid sisemise seisundi, milles ta tunneb end inspireerituna, tugevana ja tõelise iseendana. |
|
HEYDUDE, ülemaailmne vabaajajalatsite kaubamärk, mis on tuntud oma võime poolest ühendada igas jalanõumudelis isikupärane stiil ja mugavus, esitleb tuntud lauljat ja laulukirjutajat Lewis Capaldi kui uut brändisaadikut globaalses kampaanias HEYDUDE Country.
Pärast muljetavaldavat tagasitulekut Glastonbury festivali lavale, uue hiti Survive ilmumist ja vahetult enne välja müüdud tuuri, kehastab Capaldi – tuntud oma avatuse, huumorimeele ja aktiivse suhtumisega vaimsesse tervisesse – suurepäraselt HEYDUDE ülemaailmset liikumist, mis julgustab eneseväljendust, mugavust ja julgust olla iseenda moodi.
HEYDUDE Country kampaania peegeldab kasvava brändi fännide kogukonna vaimu ja kutsub uusi inimesi kogema HEYDUDE’i läbi kaasahaaravate lugude ja päriseluliste hetkede. Eesmärk on luua kogukond, ühendus ja inspireerida inimesi olema võimalikult autentsed. Sest HEYDUDE Country ei ole koht – see on seisund.
Koostöö Capaldi algab eksklusiivse videoklipiga, mis võimaldab heita pilgu tema teekonnale lähemalt. Alates kuulsuse survest kuni tõeliste väärtuste avastamiseni – selles videos on jäädvustatud siirad hetked, avameelsed kogemused ja Capaldile omane huumor. Selle sisu on see, kuidas Capaldi leidis oma HEYDUDE Country versiooni – mitte koha, vaid sisemise seisundi, milles ta tunneb end inspireerituna, tugevana ja tõelise iseendana.
„Mul oli väga tore teha koostööd HEYDUDE’iga, kelle jaoks on kõige tähtsam hea enesetunne iseendaga. Muusika pakub mulle palju lohutust. Sa pead looma iseenda jaoks ja lootma, et teised leiavad selles osa iseendast.“
– Lewis Capaldi.
|
Michael Anthes, HEYDUDE rahvusvaheline juht, ütleb: „Lewis kehastab suurepäraselt HEYDUDE Country vaimu – ta on autentne, kergesti ligipääsetav ja elab seda mugavusekeskset elustiili, mida me tähistame. See kampaania ei räägi ainult jalanõudest – see räägib enesekindlusest, eneseväljendusest ja oma ainulaadse maailma loomisest. Lewis ei kanna lihtsalt HEYDUDE’i – ta ongi HEYDUDE Country. Me ei jõua ära oodata, et seda energiat maailmaga jagada.“ Globaalne HEYDUDE Country kampaania algus tugineb HEYDUDE märkimisväärsele kasvule Ameerika Ühendriikides, kus bränd on muutunud eriti populaarseks Z-põlvkonna seas. Koostöö Capaldiga on oluline samm laienemiseks väljapoole USA-d – Euroopasse ja eriti Ühendkuningriiki. Kampaania ametlik esitlus toimub Capaldi sünnilinnas Glasgow's. |
|
Kampaania laieneb üle kogu Euroopa läbi ootamatute, kaubamärgi inspireeritud eksperimentaalsete hetkede ja pop-up aktivatsioonide, kutsudes inimesi avastama oma ainulaadset HEYDUDE Country versiooni läbi loovate kogemuste, isiklike kirgede ja tähendusrikaste sidemete. HEYDUDE kasvab kiiresti ja on muutumas jalanõuvalikuks nii igapäevasteks hetkedeks, reisideks, muusikafestivalideks kui ka vaba aja veetmiseks. Stiilsed ja funktsionaalsed – sellised on Wally Stretch Sox mudelid, mida videoklippides kannab ka Capaldi ise. Need jalanõud kuuluvad ikoonilisse Wally ja Wendy sarja, mis on tuntud oma mugavuse, kerguse ja loomuliku sobivuse poolest loovasse igapäevaellu. |
|
Kampaania laieneb üle kogu Euroopa läbi ootamatute, kaubamärgi inspireeritud eksperimentaalsete hetkede ja pop-up aktivatsioonide, kutsudes inimesi avastama oma ainulaadset HEYDUDE Country versiooni läbi loovate kogemuste, isiklike kirgede ja tähendusrikaste sidemete.
HEYDUDE kasvab kiiresti ja on muutumas jalanõuvalikuks nii igapäevasteks hetkedeks, reisideks, muusikafestivalideks kui ka vaba aja veetmiseks. Stiilsed ja funktsionaalsed – sellised on Wally Stretch Sox mudelid, mida videoklippides kannab ka Capaldi ise. Need jalanõud kuuluvad ikoonilisse Wally ja Wendy sarja, mis on tuntud oma mugavuse, kerguse ja loomuliku sobivuse poolest loovasse igapäevaellu.
