Kuni -50% allahindlust enamus esemeid + saad lisa -10% allahindlust koodiga: CYBER
Pakkumine kehtib kuni 08 12 2024. Ainult internet.
Tekkis küsimusi?+372 8801721

Korduma kippuvad küsimused (KKK)

Küsimuste korral, millele siit vastust ei leia, võta meiega palun ühendust info@open24.ee või telefonil +372 8801721 

 

Kuidas saan tagastada soetatud kauba?

Kui tellitud kaup  ei sobi, saate selle tagastada 365 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja täielikult säilinud kaubandusliku välimusega.   

Tagastamiseks logi sisse ühel järgnevatest viisidest: 

  1. kui oled registreerunud kasutaja, logi sisse oma kliendikontole;
  2. kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, saad tooteid tagastada ka ilma registreerimiseta (sisene kontole e-kirja kaudu, mille said pärast tellimuse kinnitamist) või
  3. kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, registreeru: selleks vali Open24.ee avalehe ülaservas "Logi sisse" ja ava seejärel "Registreerimine". Registreeru kasutajaks sama e-posti aadressiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel ja logi sisse.

Kauba tagastamine toimub ainult DPD-kulleriga, kes tuleb kaubale järele tagastusvormis esitatud aadressile. Omniva pakiautomaadi kaudu ei saa kaupa tagastada.

 

 Kuidas saan soetatud kauba ümber vahetada?

Kui soetatud kauba mudel, suurus või värv ei sobi, saab selle vahetada ükskõik millise muu meie e-poes müügil oleva kauba vastu. Ümber vahetatav kaup peab olema originaalpakendis, kasutamata ja täielikult säilinud kaubandusliku välimusega.   

Kauba ümbervahetamiseks:

Logi sisse ühel järgnevatest viisidest:

  1. kui oled registreerunud kasutaja, logi sisse oma kliendikontole;
  2. kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, saad tooteid tagastada ka ilma registreerimiseta (sisene kontole e-kirja kaudu, mille said pärast tellimuse kinnitamist) või
  3.  kui sa ei ole kasutajaks registreerunud, registreeru: selleks vali Open24.ee avalehe ülaservas "Logi sisse" ja ava seejärel "Registreerimine". Registreeru kasutajaks sama e-posti aadressiga, mida kasutasid tellimuse esitamisel ja logi sisse.

Kauba tagastamine toimub ainult DPD-kulleriga, kes tuleb kaubale järele tagastusvormis esitatud aadressile. Omniva pakiautomaadi kaudu ei saa kaupa tagastada.

  1. Märgi elektroonilisel vormil valik, et soovid kauba ümber vahetada ning täida ja kinnita vorm
  2. Pärast tagastamise/ümbervahetamise vormi täitmist tee kohe uus tellimus tootele, mille vastu soovid tagastatava toote vahetada. Kui oleme tagastuse kätte saanud, saadame uue toote välja. Tagastamise ja uue toote väljasaatmise protsess võtab aega ligikaudu 5-7 tööpäeva.
  3. Paki ja tagasta toode vastavalt tagastustingimustele ja -juhistele.

 

Tagastasin kauba, millise aja jooksul saan raha tagasi?

Pärast tagastustaotluse esitamist muutub tellimuse olek kliendikontol tagastatuks. Raha tagastame pärast seda, kui tagastatud kaup on meieni jõudnud, maksimaalselt kahe nädala jooksul pärast tagastuse kättesaamist.

Tähelepanu! Open24 kohustub kandma tagasi tagastatud kauba maksumuse, tarne hind ei kuulu tagastamisele. 

 

Soovin kauba ümber vahetada. Tagastasin kauba ning esitasin uue tellimuse. Millal võin arvestada uue kauba kättesaamisega?

Kauba tagastamise ja ümbervahetamise protseduur võtab aega 5 - 7 tööpäeva. Uue kauba saame välja saata pärast tagastuse kättesaamist ja kontrollimist. 

 

Sain praaktoote. Kuidas peaksin toimima?

Open24 e-poes müügil olevale kaubale kehtib garantii 24 kuud. Tootjapraagi korral kohustub Open24 tagastama kauba eest makstud summa või defektiga toote mõne muu toote vastu välja vahetama.

Praaktoote saamise korral tuleb täita tagastusvorm ning valida tagastamise põhjuseks "praak" koos täpsema selgitusega. Küsimuste korral võta meiega ühendust e-posti teel info@open24.ee või telefonil: +372 8801721 

 

Kas Crocs jalanõusid võib pesta pesumasinas, kuivatada radiaatorite juures või teiste kuivatusseadmetega?

Crocs jalanõusid ei soovitata pesta pesumasinas. Crocs jalanõusid ei tohi hoida radiaatori läheduses ega kuivatada pesukuivatis. Väldi otsest päikesevalgust, jäta jalanõud varju (näiteks päikesevarju või lamamistooli alla), sest otsene päikesevalgus võib neid kahjustada.

 

Miks tasub hakata Open24 lojaalsusprogrammi liikmeks?

Meie lojaalsusprogrammi eesmärgiks on tänada oma püsikliente. Seega, 10% igast ostusummast muutub kogutavateks lojaalsuspunktideks, millega saad hiljem katta kuni 50% järgmise tellimuse maksumusest. Kingi ei ole ju kunagi liiga palju!

Miks lojaalsusprogrammiga liituda?

  • See on kasulik! 10% igast ostusummast muutub kogutavateks lojaalsuspunktideks, mis kehtivad 180 päeva alates viimasest tellimusest.
  • Tellimuse eest saadud lojaalsuspunkte saad kasutama hakata, kui tellimuse kättesaamisest on möödunud 14 päeva.
  • See on personaalne! Püsikliendina saad esimesena teada sooduspakkumistest ning tellida soodsama hinnaga juba enne avalike allahindluste algust. 
  • Kõige värskemad uudised! Saad esimesena teada uutest kingadest ja teistest tootekollektsioonidest ning muud aktuaalset infot.
  • Eripakkumised! Spetsiaalsed püsikliendipakkumised ainult Sulle.

Kust näen oma lojaalsuspunkte?

Oma lojaalsuspunkte näed Open24 e-poodi oma kliendikontoga sisse logides.
Tähelepanu! Lojaalsuspunkte ei saa vahetada rahaks.

 

Teil ei ole kaupa, mida soovin tellida. Kuidas saan teada, kas laos on teatud kindla värvi ja suurusega kaupa?

Pakume võimalust lisada end ootenimekirja. Vali e-poes huvipakkuva toote juures soovitud värvus ja suurus ning märgi "Ootenimekirja". Seejärel sisesta oma e-posti aadress ning kui soovitud toode on uuesti laos olemas, teavitatakse sellest automaatse e-kirjaga. 

 

Kuidas saan teada, kas jalanõud vastavad suurustele?

Iga toote juurest leiad suuruste tabeli, kuhu on märgitud sisetalla mõõtmed sentimeetrites. Suuruse valimisel soovitame jälgida sisetalla mõõte ning teiste klientide kommentaare. Kui tellitud mudel, suurus või värv siiski ei sobi, saab kaubandusliku välimuse säilitanud jalanõud 1 aasta jooksul tagastada või ümber vahetada. Vahetamisprotseduur võtab aega 5-7 tööpäeva ning sellega ei kaasne täiendavaid kulusid.

 

Kuidas hooldada üleriideid?

Et tagada üleriiete soojus ja kvaliteet, juhinduge rõivaeseme siseküljele õmmeldud toote hooldussildil olevast juhisest. Valesti pestud või kuivatatud üleriie võib kaotada oma isolatsiooniomadused. Soovitame kasutada alljärgnevat hooldusjuhist.

Kui toote etiketil on öeldud, et riietuseset võib pesta automaatpesumasinas, tuleks kindlasti pöörata tähelepanu ka etiketile märgitud pesemistemperatuurile. Enne pesemist panna kinni kõik tõmblukud ja kinnitada takjakinnitused. Pärast pesemist tuleb riietusese pesumasinast välja võtta, et vältida värvimuutust. Peske õrna pesuprogrammiga. Pesemise ajal kasutage pesupalli või kolme tennisepalli, et täitematerjal ei läheks tükki.

Üks olulisemaid protsesse üleriiete hoolduses on kuivatamine. Valesti kuivatatud üleriie võib kaotada oma isolatsiooniomadused.

Kuivatamine toatemperatuuril: kuivatamise ajal raputage ja muljuge õrnalt toodet (proovige täitematerjali kätega laiali ajada), et täitematerjal jaotuks ühtlaselt ega oleks tükkis. Seda toimingut tuleks korrata seni, kuni täitematerjal on täiesti kuiv. Kuivatamiseks laotage jope siledale pinnale. Vältige kuivatamist niiske õhu käes. Kuivatamiseks soovitame valida kuiv ja hästi ventileeritav ruum.

Kuivatamine kuivatis: kuivatage madalal temperatuuril või juhinduge tootja märkidest (teavet leiate tooteetiketilt või tootekirjeldusest), võtke toode mitu korda kuivatist välja ja raputage, jaotage täitematerjal ühtlaselt (proovige täidis kätega laiali ajada). Kuivatamise ajal kasutage pesupalli või kolme tennisepalli, et sünteetiline täitematerjal ei läheks tükki.

Tegutsedes selle juhendi järgi, saate vältida üleriide täitematerjali tükkiminemist ja säilitate toote soojusomadused. Kui kuivatatud jope täitematerjal on siiski tükki läinud, tähendab see seda, et ei järgitud tooteetiketil olevaid hooldusjuhiseid. See on ka põhjus, miks me soovitame kasutada professionaalsete puhastusettevõtete teenuseid.

 

Soovin tagastada mitu paari jalatseid ühest või erinevatest tellimustest. Kas saan need tagastada ühe saadetisega?

Jah. Täida oma kliendikontol tagastusvorm igale tagastatavale tootele. Paki tooted ühte pakendisse, kahjustamata nende originaalpakendeid, ning tagasta valitud viisil. Kui tagastuse korjab peale DPD kuller, kleebi saadetisele üks tagastuskleebis saatja ja saaja aadressidega. Kui valisid tagastuse Omniva pakiautomaadiga, sisesta pakiautomaati ükskõik milline SMSiga saadud tagastuskoodidest.