Tekkis küsimusi?+372 6661 199

Kaupade kohaletoimetamine

Kaupade kohaletoimetamine

Kes toimetab kohale teie tellimuse www.open24.ee e-poest?

Nüüd saate valida lisaks kiirele kohaletoimetamisele ka enda jaoks sobivama: kohaletoimetamine lähimasse pakiautomaati või kulleriga otse koju või kontorisse.

Meie partnerid – OMNIVA (pakiautomaat) ja DPD Eesti (kullerid).

Millal te saate oma kauba kätte?

Tellimuse toimetame kohale 2-3 tööpäeva jooksul.

Tellides tooted kuni kella 14h-ni, kättetoimetamine kuni 2 tööpäeva jooksul, tellides peale 14h kuni 3 tööpäeva jooksul.

Kui teil tekib küsimusi tellimuse, kohaletoimetamise, tagastuse või vahetuse kohta, siis võtke meiega ühendust e-maili teel: teenindus@open24.ee (E-R 9:00-18.00) või helistades numbril : +372 6661 199 (E-R 9:00-18:00).

 

KOHALETOIMETAMINE DPD PICKUP PUNKTIDESSE-2 Eur

 Tellitud toodete kättesaamine Pickup punktides – saadetise kättesaamine Teile sobival ajal valitud Pickup punktis. Pickup punktid on erinevates kaubanduskeskustes ja elanike tihti külastavates kohtades. Valige endale sobiv Pickup punkt.

 Saadetised jõuavad Pickup punkti 1-2 tööpäeva jooksul.

 Kui pakk on jõudnud Pickup punkti, saadetakse teavitus SMS-i teel.

 Pakile saate järele minna kuni 7 kalendripäeva jooksul. Kui Te ei ole pakile järgi läinud eelpool mainitu perioodil, tagastatakse pakk saatjale.

 Pakile järgi minnes Pickup punkti võtke kaasa isikut tõendav dokument (pass, ID-kaart, juhiluba), kuna tooted väljastatakse vaid saadetise omanikule. 

 

Kui märkate,et kohaletoimetatud saadetise pakend on kahjustatud, koheselt teavitada sellest kohaletoimetanud kullerit või Pickup punkti töötajat ja paluge koostada saadetise kahjuakt. Võttes vastu saadetise, allkirjastades saatmisdokumendid, tähendab see seda, et Teieni toimetati rikkumata pakk.

 

Rohkem informatsiooni Pickup punktidest leiate siit:https://www.dpd.com/ee/avaleht/pickup_vorgustik

 

Kauba kohaletoimetamine OMNIVA pakiautomaati on tasuta.

OMNIVA pakiautomaadi teenus on mugav ning lihtne, teil on võimalus kaubale järgi minna selleks teile sobival ajal. Kui teie pakk on saabunud pakiautomaati, teavitatakse teid sellest SMSi ja e-maili teel.

TÄHELEPANU! Märkige tellimusele kindlasti õige telefoninumber ja e-mail, kuna kõik informatsioon tellimuse kohta saadetakse just nendele andmetele.

Pakile saab järele minna Omniva pakiautomaati 3 kalendripäeva jooksul SMSi või e-maili saamise hetkest.

Kui te ei ole kolme päeva jooksul oma pakile järele läinud, siis saadetakse teile selle kohta meeldetuletus.

Kui te oma pakki 7 kalendripäeva jooksul pakiautomaadist välja ei võta, siis saadetakse teie pakk meile tagasi.

Kauba pakiautomaadist kättesaamiseks toimige järgnevalt:

1. Tulge sõnumis märgitud pakiautomaadi juurde.

2. Puudutage ekraani ning valige sobiv keel ning vajutage kauba vastuvõtmine

3. Kui te olete valinud maksmise pakiautomaati, siis järgige edasisi juhendeid ekraanil ning makske kauba eest pangakaardiga. TÄHELEPANU: makseterminal asub allpool pakiautomaadi ekraani.

4. Peale makse sooritamist järgige juhiseid ekraanil

5. Sisestage 6-kohaline kood, mis saadeti teile SMSi või e-maili teel

6. Kui uks avaneb, võtke sealt välja oma pakk ning seejärel sulgege uks.

7. Kui te soovite saada kinnitust kauba kättesaamise kohta, siis vajutage ekraanil jah.

Vaadake video näidist, kuidas kätte saada oma pakki OMNIVA pakiautomaadist: paki kättesaamine kasutades Omniva pakiautomaati.

Kui teil tekib küsimusi tellimuse, kohaletoimetamise, tagastuse või vahetuse kohta, siis võtke meiega ühendust e-maili teel: teenindus@open24.ee (E-R 9:00-18.00) või helistades numbril : +372 6661 199 (E-R 9:00-18:00).

 

 

Kauba kohaletoimetamine DPD kulleriga üle Eesti 2 eur

DPD kuller toimetab teie paki tellimusel märgitud aadressile: kontorisse, koju jn.

Kättetoimetamise ajad Eestis: 8:00-18:00

Kuller teatab teile telefoni teel kauba kohaletoimetamisest.

Kui te olete valinud sularahas maksmise, siis tuleb teil tasuda kullerile sularahas paki eest kättetoimetamise ajal. Võimaluse korral palume tasuda arvel märgitud täpne summa.

Pange tähele, et kuller ei oota seni kuni te olete oma kauba üle vaadanud ning sobivust proovinud.

Tähelepanu! Kui te võtate vastu oma paki DPD kullerilt või pakiautomaadist,siis  veenduge, et pakend ega kaup ei oleks viga saanud. Kui pakend või kaup on kahjustatud, tehke selle kohta märge tellimuse dokumendile ja/või teatage sellest meid e-maili teel teenindus@open24.ee kolme kalendripäeva jooksul.

Kui teil tekib küsimusi tellimuse, kohaletoimetamise, tagastuse või vahetuse kohta, siis võtke meiega ühendust e-maili teel: teenindus@open24.ee (E-R 9:00-18.00) või helistades numbril : +372 6661 199 (E-R 9:00-18:00).

Kohaletoimetamine DPD kulleriga nendele saartele maksab 20 Eur:

  • Hiiumaa
  • Saaremaa