Korduma kippuvad küsimused (KKK)
Tagastused ja vahetused
► Kuidas vahetada ostetud toodet?
Vahetus ei ole võimalik. Palun tagastage toode ja esitake uus tellimus soovitud esemele.
Palun pange tähele: tagastatavatele toodetele kehtib 365-päevane tasuta tagastusõigus. Loe, kuidas tagastada, siit >>
► Kuidas tagastada ostetud või defektne toode?
Kui toode ei sobi, saate selle tasuta tagastada 365 päeva jooksul alates ostukuupäevast. Toode peab olema kasutamata ja töökorras.
Tootmisdefekti korral täitke tagastusvorm ja valige põhjusena “defektne”. Lisateavet leiad siit >>
TÄHTIS: Kui ostust on möödunud üle 365 päeva, ei saa seda tagastusvormi enam veebis täita. Sellisel juhul võtke meiega ühendust. Kontaktid leiate, klõpsates küsimusel "Ei leidnud vajalikku infot?" >>
► Soovin tagastada mitu eset samast või erinevatest tellimustest. Kas võin need saata ühes pakendis?
Jah, saate tagastada mitu eset ühes saates – isegi kui need on erinevatest tellimustest. Täitke iga toote kohta eraldi tagastusvorm oma kontol. Asetage kõik esemed ühte pakki ja kleepige üks tagastusetikett.
Kui valisite Omniva kaudu tagastamise, kasutage mõnda teile e-kirjas saadetud tagastuskoodi postkontoris. Venipak tagastuste korral valige terminalis "Saada pakk", skaneerige silt ja valige ruhmiku suurus. Juhised ja tagastuskoodid saadetakse e-postiga pärast tagastusvormi täitmist. Rohkem infot siin >>
TÄHTIS: Tagastatavad esemed peavad olema originaalpakendis ja täiendavalt sobivas saatmispakendis.
► Tagastasin toote. Millal saan raha tagasi?
Tagasimaksed toimuvad neljapäeviti, 10 tööpäeva jooksul pärast toote kättesaamist. Saate teavituse e-postiga.
Tähtis: Tagasimakstud summa sisaldab ainult toote maksumust. Kui tellimus sisaldas kohaletoimetamistasu, seda ei tagastata.
Kui valisite kohaletoimetamisel sularaha või kaardiga maksmise, €0,99 COD tasu ei kuulu tagasimaksele.
Tarne ja tellimused
► Kuidas ma saan jälgida või kontrollida oma tellimuse staatust?
Tellimuse staatust saate vaadata, sisestades oma tellimuse andmed siin >>
► Millised tarnevõimalused ja tähtajad on saadaval?
Toimetame kauba kätte 0–3 tööpäeva jooksul. Tarneaeg sõltub valitud meetodist. Rohkem infot siin >>
► Millised makseviisid on võimalikud?
Makseviiside kohta leiate infot siit >>
► Kas tellimust saab tühistada?
Tellimust tühistada ei saa. Kui tellimus pole vajalik, ärge seda vastu võtke – see tagastatakse automatiseeritult laos, ja teie makstud summa tagastatakse 10 tööpäeva jooksul pärast tagastamist.
► Kuidas muuta tellimuse andmeid?
Kui olete sisestanud vale telefoninumbri või aadressi, võtke meiega ühendust nii kiiresti kui võimalik. Kontaktid leiate, klõpsates küsimusel "Ei leidnud vajalikku infot?" >>
► Kas tellimuse võib saata mõnele teisele inimesele?
Pakiautomaatide puhul – igaüks, kellel on SMS-kood, saab paki je üles võtta.
Kulleriga kohaletoimetamisel saadetakse teile e-postiga link, mille kaudu saate muuta kohaletoimetamise andmeid.
Kui tellimus on juba saadetud, võib andmeid muuta olla võimatu.
Suurused ja hooldus
► Kuidas olla kindel, et jalanõud sobivad?
Toote lehel vajutage “Suuruste tabel” nuppu – seal näete sisejala pikkust cm-des. Soovitame suuruse valikul lähtuda neist andmetest, kuna erinevate brändide suurused võivad erineda. Proovige jalanõusid kodus enne välisukselt lahkumist. Kui olete kahtleval seisukohal, mõõtke mõlemad jalad ja lisage 0,5 cm pikema juurde.
Kui mudel, suurus või värv ei sobi, saate kasutamata tooteid tagastada 365 päeva jooksul.
► Kuidas valida õige rõivaste suurus?
Kasuta brändi suuruste tabelit, mis on toodud suuruse valiku kohal või tootekirjelduses “Suuruste tabel” osas. Mõõtke rinna, talje ja puusa ümbermõõt. Samuti loe kliendi kommentaare – need võivad aidata sobiva valiku puhul.
► Kuidas hooldada ostetud kaupa?
Hooldusjuhend on toodud iga tootelehe “Hooldusinfo” sektsioonis ja ka toote sildil.
► Kuidas eemaldada plekke riietelt?
Vanad plekid on raskemini eemaldatavad, seega tegele uute tekkivate plekidega viivitamatult.
Määrake plekiliik (näiteks mustus, rasv jne) ja valige sobiv plekieemaldusvahend.
Enne toote kasutamist kontrollige selle mõju väiksel või vähem nähtaval kangast osal, et tagada, et materjal ei kahjustuks.
Niisutage plekk veega ja puhastage äärest keskosa poole, vältides pleki levimist.
Kui kodune puhastamine on liiga riskantne või ebaefektiivne, soovitame pöörduda professionaalse keemilise puhastuse poole.
Toodete saadavus
► Soovitud toode on välja müüdud. Kuidas ma saan teada, millal see uuesti saadaval on?
Võite registreerida ennast tagateavituse saamiseks – saadame teile e-kirja, kui toode on uuesti müügil.
Avage tooteleht, valige suurus ja värv, sisestage e-posti aadress ja klõpsake “Informeeri”.
► Ei leidnud vajalikku infot?
Telefon: +3728801721 (tööpäeviti kella 9:00 - 21:00).
E-post: info@open24.ee






























Teave küpsiste kohta