-23% ale Crocs™ ja Jibbitz™ allahindluskoodiga: CROCTOBER2024
*Pakkumine kehtib kuni 27 10 2024. Soodustus ei kehti promoartiklitele.
Tekkis küsimusi?+372 8801721

REIMA Pyrytys

Waterproof Vegan Jätkusuutlik
89,95 €
Madalaim hind 30p. 89,95 €
RRP 89,95 € 0%
Tootekirjeldus

Tootekirjeldus

Väga soojad ja veekindlad talvesaapad. Lihtsad takjakinnised parema istuvuse tagamiseks.

Need Reimateci väikelastesaapad on mõeldud kandmiseks tuisuga, ent sobivad ka tavalise lumesaju korral. Saabaste mugavust on katsetatud temperatuurini 20 °C, need on külmal talvel hädavajalikud. Painduvad kummist välistallad tagavad lastele igal pinnal korraliku haarde. Karvane vooder hoiab väikesed jalad soojas, kahepunktikinnitusega takjakinnised tagavad aga täpse ja mugava istuvuse. Saapad on 100% vegan ja fluorosüsinikuvabad ning varustatud eemaldatavate vildist sisetaldadega. Helkurdetailid tagavad pimedas nähtavuse, Thinsulate-materjalist soojustus annab sooja.

  • Veekindlad talvejalatsid
  • Sünteetilisest materjalist ja tekstiilist pealsed
  • Painduv kummist välistald, et haare oleks täiuslik
  • Veekindel mudel kaetud õmblustega sisetalla ja karvase voodriga
  • 100 g Thinsulate’i
  • Happy Fiti trükimustriga eemaldatavad vildist sisetallad aitavad leida õige suuruse
  • Lihtne kahe kinnituspunktiga takjakinnis
  • Helkurdetailid
  • Vegan
  • Fluorosüsinikuvabad
  • Kuni suuruseni 24 ilma kontsata
  • Läbinud külmakindluse katsed kuni temperatuurini 20 °C (ISO 20877:2011)

Hooldamine: harjake/pühkige pori maha ning kuivatage toatemperatuuril. Saapad võivad värvi anda.

Päritoluriik: Hiina/Itaalia/Indi/ Vietnam.

*Veekindel kuni pahkluuni (tekstiilist osa)

Waterproof

Waterproof

Nautigem vihma!  

  • REIMA hingav ja veekindel polüuretaankangas kaitseb meie lapsi vihma ja külma eest.
  • Veekindlad õmblused pakuvad veelgi rohkem kaitset.  
  • Kangas on kergesti hooldatav ja vajab vähem pesemist, seepärast kasutame vähem vett ning pesuvahendeid ja panustame nii looduse säästmisse.
  • REIMA vihmarõivad on 100% ohutud inimesele ja keskkonnale.
Suuruste tabel

Suuruste tabel

  Talvejalanõud Suvejalanõud Sandaalid  
Jalalaba pikkus Sisetalla pikkus cm EU suurus
11.2 cm 12.7 x 11.5 19
11.7 cm 13.2 13.2 12.2 20
12.3 cm 13.8 13.8 13 21
13 cm 14.5 14.5 13.7 22
13.7 cm 15.2 15.2 14.4 23
14.3 cm 15.8 15.8 15.1 24
14.8 cm 16.5 16.3 15.7 25
15.5 cm 17.2 17 16.4 26
16.2 cm 17.8 17,7 17.1 27
16.8 cm 18.5 18.3 18.0 28
17.5 cm 19.2 19 18.7 29
18 cm 19.8 19.5 19.4 30
18.6 cm 20.5 20.1 20 31
19.3 cm 21.1 20.8 20.7 32
19.9 cm 21.7 21.4 21.4 33
20.5 cm 22.5 22 22 34
21.2 cm 23.1 22.7 22.7 35
21.9 cm 23.8 23.4 23.4 36
22.5 cm 24.4 24 24 37
23.2 cm 25.1 24.7 24.7 38
23.6 cm 25.8 x 25.4 39

 

 

Suurus
0
1 2
vanus (kuud)
0-12 
6-18 12-24
Sisetalla pikkus (cm) 10-12 12-14 16

 

reima-sizechart-B-EN shoes_EE

ee

Informatsioon kohta REIMA

Informatsioon kohta REIMA

REIMAST

“Reima” usub, et lapsed peavad olema vabad ja veetma aktiivselt aega väljas, looduses ja hoovis. Juba 70 aastat töötab „Reima“ selleks, et lapsed saaksid muretult veeta aega väljas, looduses ja hoovis. „Reima“ ei kavatse peatuda – soovib olla lasteriiete ja jalatsite ekspert. „Reima“ planeerib ka edaspidi luua õueriideid lastele.

„Reima“ ajalugu sai alguse veel Teise maailmasõja aegadel. „Pallo – Paita Oy“ ettevõte, mis õmbles riideid sõduritele, kolis ohutuse mõttes õhurünnakute eest 1939. aastal  Helsinkist Kankaanpäässe. Pommitamise lõppedes kolis tehas Helsinkisse tagasi. Kuid ettevõtte juhid otsustasid mitte lasta lahti koolitatud personali ja enda jõudu proovida Kankaanpääs.  1944. aastal ,aprilli kuus alustati Kankanpää tehase ehitustööd. Uus tehas alustas tööd aasta pärast ja sai nimeks „Kankama Oy“. Esimestel aastatel oli suur tooraine puudus, seepärast olid esimesed tooted, naiste riided, valmistatavad sõjaväelaste lumekostüümidest.

50. aastatel kasvas ettevõte kõvasti ja arenes. Ettevõtte nimetus  Kankama (pärit Kankaanpääst) vahetati „Reima“ vastu. „Reima“ hakkas looma ja kasutama pikaealist lasteriiete materjali. Esimesed toodangu eksportimise katsed toimusid  50. aastatel, see tegevus end Kesk -  Euroopas ei õigustanud, seega kontsentreerus ettevõte vaid Skandinaavia turule.

Sajandi lõpus loodi Enstex® materjal, mis paistis silma pikaealisuse ja veekindluse poolest. Toode sobis suurepäraselt kokku tolle aja moetendentsidega.

1970. a. – see on Enstex®  kuldne ajastu. See materjal oli nimelt see, mida oli vaja tolle aja soome emadele, kes peale pikka kodus olemist tööle naasesid.  „Reima“ arvestas ja rahuldas emade vajadusi. Ettevõte pööras ka edaspidi põhitähelepanu lasteriietele, kuid peale selle lõi ka igapäevaseid riideid stiilsetele noortele, tootis töö ja spordiriideid.

90. a. alguses sattus  „Reima“  ja  „Tutta Oy“, kes lõi Jyväskyläs villast kootud lasteriideid, sügavasse hätta. Ettevõttel oli stabiilselt turul veel kolmas kaubamärk  „Lassie®“, mille oldi soetanud varem. Reima ei lasknud käsi alla ja lõi edasi selliseid tooteid, nagu Gore-Tex, mis olid vee- ja tuulekindlad ja lõppude lõpuks neil õnnestus. Uus toode sai nimeks  Reimatec®. Reimatec® - see on suurepärase kvaliteedi ja vastuvõetava hinna vahekord.  Seda toodet hakati palju kasutama Soomes ja teistes ekspordiriikides.  Selleks, et olla konkurentsivõimeline, keskendas  „Reima“ enda tootmise Hiinasse, Ida riikidesse ja Balti riikidesse.  1997. aastal müüdi ettevõte erakapitali investoritele Taanis.   

LAPSED

Uued omanikud püüdsid ettevõtet kasvatada läbi tarnimise, põhitähelepanu pöörati aga tehniliste toodete arendamisele. Suur arengutase ja pakkumiste lai valik nõrgestas „Reima“ tulusust. Paari aasta jooksul jäi ettevõte suurtesse võlgadesse, 2002. aastast sai ettevõtte ajaloo kolmas ümberkorralduste aeg.  2004. aastal  peatati täiskasvanutele mõeldud toodangu tootmine. Ettevõte keskendas kogu enda tähelepanu sihtgrupile -  riided lastele alates 0 kuni 12 aastat. See oli hea ja efektiivne otsus, tänu millele ettevõtte tulusus kasvas kiiresti ja stabiliseerus. Ettevõte rahvusvaheliseks muutumine toimus samuti kiiresti ja efektiivselt. Esimese XXI sajandi aastakümne jooksul müüdi „Reima“ tooteid koguni 20. riigis.

Ettevõttel on Soomes umbes 100 töötajat, välismaal aga veel umbes  120 töötajat. 2015.a.  moodustasid  „Reima Oy“ puhtad müügid umbes 75,4 mln. EUR.

Uuendused aitasid lastevanematel hoolitseda laste tervise eest digitaalsel ajastul. „Reima“ riietele loodi veel rohkem „nutikust“, selleks, et vanemad motiveeriks tänu riietele lapsi aktiivseks tegevuseks väljas. „ReimaGO“ andur ja sellega seotud riiete kontseptsioon kujundab uue suhtumise vabaaja veetmisesse vabas õhus.  

KLIENTIDE ARVUSTUSED (0)

KLIENTIDE ARVUSTUSED

Sellel tootel puuduvad klientide arvustused


KIRJUTA ARVUSTUS

REIMA Pyrytys

hinnang

Üldine hinnang 1 2 3 4 5 (vali)
Mugavus: 1 2 3 4 5 (vali)
Välimus: 1 2 3 4 5 (vali)
Kvaliteet: 1 2 3 4 5 (vali)

Suuruse sobivus

Kui te olete seda mudelit proovinud, siis palun hinnake, kuidas proovitud suurus sobib sellega, mida te tavaliselt kannate

Teie arvamus

Lisage toote kohta ka kommentaar/arvamus.

. .

. .

Sarnased tooted