Tekkis küsimusi?+372 8801721

Tasuta kaupade tagastamine ja vahetamine

 

Kui meie e-poest soetatud kaup teile ei sobi, on võimalik see TASUTA tagastada.

Taotluse toodete tagastamiseks või ümber vahetamiseks saate esitada pärast kauba kättesaamist Open24 e-poes oma kontoga logides.

Kauba tagastamisel palume järgida tagastustingimusi ja -juhiseid, et tagada protsessi ladus kulgemine.

 

Kauba tagastamise juhised: 

Kaupa on võimalik tagastada 365 päeva jooksul alates kättesaamisest.

 

Kuidas täita veebis tagastusvormi jalatsite tagastamiseks või vahetamiseks?

Kõigepealt logi oma kliendikontole sisse. Oma kliendikontole saad sisse logida ühel järgmistest viisidest:

  • Kui oled kliendiks registreerunud, logi oma kontole sisse olemasolevate sisselogimisandmetega.
  • Kui Sa pole kliendiks registreerunud, võid tooteid tagastada ka ilma registreerumata (oma kliendikontole pääsed tellimuse kinnitusmeili kaudu, mille said oma e-posti aadressile peale tellimist).
  • Kui Sa pole kliendiks registreerunud, võid ka registreeruda. Kliki Open24 kodulehe ülaosas „Logi sisse“ ja seejärel „Registreerimine“. Registreerumisel kasuta sama e-posti aadressi, mida tellimisel kasutasid, ning seejärel logi sisse.

Märkus: kui soovid toote välja vahetada (mitte seda tagastada), pead kindlasti registreeruma. 

Pärast sisselogimist suunatakse Sind profiili jaotisesse „Minu tellimused“, kus näed oma seniseid tellimusi. Vali vastav tellimus ja leia toode, mille soovite tagastada, seejärel kliki „Tagastada/vahetada toode“.  Siis täida tagastusvorm vastavalt juhistele.

  • Kui valid tagastusvormi täitmisel, et soovid toote tagastada ja raha tagasi saada, tagastatakse raha 10 tööpäeva jooksul pärast seda, kui kaup meieni jõuab.
  • Kui valid tagastusvormi täitmisel, et soovid toote välja vahetada, esita uus tellimus kohe pärast tagastusvormi täitmist nagu tavaliselt. Tagastatava toote hind arvestatakse uue tellimuse summast maha, Kui vahetad toote teise samasuguse vastu, muutes ainult suurust, jääb summa samaks ja juurde maksma ei pea. Vahetusel ei kata süsteem automaatselt lojaalsuspunkte, kui kasutasid neid esialgse tellimuse tegemisel. Peale tagastusvormi täitmist tagastatakse kasutatud lojaalsuspunktid kliendikontole 15 minuti jooksul. Siis saab neid uue tellimuse juures, sh vahetustoote tellimisel, kasutada. Vahetamisel jõuab uus toode Sinuni orienteeruvalt 5-7 tööpäeva jooksul alates vana toote tagastamisest.

Märkus: kui valid tagastusvormi täitmisel kauba vahetuse, kuid ei esita uut tellimust 7 päeva jooksul, tagastame raha. 

 

Kuidas saan kauba tagastada? 

Tagastamine on TASUTA. Täites oma kliendikontole sisse logituna ära toote tagastusvormi, saate valida, mil viisil soovite toote tagastada. Saadaolevad valikud: 

  • DPD kulleriga
  • Omiva pakiautomaadiga

Kui valisite tagastamise DPD kulleriga näete kohe pärast tagastusvormi täitmist tagastussilti koos Saatja ja Saaja andmetega. Silt peab olema kleebitud (või selle andmed käsitsi kirjutatud) tagastatavale pakendile. Kaubale tullakse DPD kulleriga järele Teie poolt määratud aadressile 1-2 tööpäeva jooksul (vahemikus kell 9:00 - 18:00). Kui sisestate vale aadressi või sihtnumbri, siis kuller Teieni ei jõua. Kuller enne saabumist ei helista ega teavita Teid ka sõnumi teel. Kui kuller jääb mingil põhjusel tulemata, on vajalik kuller uuesti kutsuda. Selleks palume meiega ühendust võtta e-posti teel info@open24.ee või telefonitsi +372 8801721 (tööpäeviti 9:00 - 21:00).

Kui valisite tagastamise Omniva pakiautomaadiga, saate pärast tagastusvormi täitmist SMS-i ja e-kirja, kus on kirjas tagastuskood ning üksikasjalikud juhised, kuidas toode Omniva pakiautomaadi kaudu teele panna. Tagastuskood kehtib 7 päeva. Kui kood enam ei kehti ja vajate uut tagastuskoodi, palume meiega ühendust võtta e-posti teel info@open24.ee või telefonitsi +372 8801721 (tööpäeviti 9:00 - 21:00)

 

 

RAHA TAGASTAMINE

Kui tagastatud kaup vastab ülalpool välja toodud nõuetele, laekub ostusumma teie pangakontole tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kullerile ülendamisest.

Kui kaup ei vasta nimetatud nõuetele, ei saa tagastust aktsepteerida ning teiega võetakse edasiste sammude osas individuaalselt ühendust. 

Tagastustingimused lähtuvad Eesti Vabariigi seadustest ja elementaarsest loogikast. Meie ei sea omalt poolt tagastusprotsessile täiendavaid takistusi ning püüame kaupade tagastamisele läheneda võimalikult paindlikult.
Meie eesmärk on lihtne – et kõik osapooled oleksid rahul!