Tekkis küsimusi?+372 8801721

Tasuta kaupade tagastamine ja vahetamine

 

Kui meie e-poest soetatud kaup teile ei sobi, on võimalik see TASUTA tagastada!

Taotluse toodete tagastamiseks või ümber vahetamiseks saate esitada pärast kauba kättesaamist Open24 e-poes oma kontoga logides.
* Esimene tagastuskord on teile tasuta. Katame ise kaubale järele tuleva kulleri tasu ning tagastame teile tagastatud toodete maksumuse.
NB! Kauba tagastamisel palume järgida tagastustingimusi ja -juhiseid, et tagada protsessi ladus kulgemine.

 

KAUBA TAGASTAMISE JUHISED:

a. Kaupa on võimalik tagastada 365 päeva jooksul alates kättesaamisest.
b. Tagastamiseks või ümbervahetamiseks logige oma kontoga e-poodi sisse ning avage ülemisest menüüst kasutajaandmete alt “Minu tellimused”. Avage tellimus, millest soovite tooteid tagastada ning valige konkreetsete toodete juures "Tagastada/vahetada? toode". Seejärel avaneb toodete tagastamise/ümbervahetamise elektrooniline vorm.
c. Kauba tagastamine toimub DPD-kullerteenusega. Kuller tuleb kaubale järele 1-2 tööpäeva jooksul (kell 9.00-17.00) tagastusvormis esitatud aadressil.
d. Kaup tuleb tagastada originaalpakendis.


NÕUDED TAGASTATAVALE KAUBALE

Me ei saa tagastusi aktsepteerida järgmistel juhtudel:

a. kaupa on kasutatud;
b. kaupa on rikutud;
c. kauba kasutamisomadused ei ole säilinud;
d. kaup on kaotanud oma kaubandusliku välimuse;
e. kaubalt on eemaldatud originaaletiketid;
f. kaup on tagastatud mitte-originaalpakendis või originaalpakend on rikutud.

g.Tagastada ja vahetada ei saa järgmisi tooteid: aluspesu, rinnahoidjad, sukad, sokid ja sukkpüksid.

 

 

RAHA TAGASTAMINE

Kui tagastatud kaup vastab ülalpool välja toodud nõuetele, laekub ostusumma teie pangakontole tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul alates tagastusvormi täitmisest.

Kui kaup ei vasta nimetatud nõuetele, ei saa tagastust aktsepteerida ning teiega võetakse edasiste sammude osas individuaalselt ühendust. 

Tagastustingimused lähtuvad Eesti Vabariigi seadustest ja elementaarsest loogikast. Meie ei sea omalt poolt tagastusprotsessile täiendavaid takistusi ning püüame kaupade tagastamisele läheneda võimalikult paindlikult.
Meie eesmärk on lihtne – et kõik osapooled oleksid rahul!